כיצד קובעים מחיר ניסור בטון

כיצד קובעים מחיר ניסור בטון

רוצים לדעת כיצד קובעים מחיר ניסור בטון? ישנם פרמטרים אשר יקבעו את המחיר הסופי של שירותי ניסור בטון. בנוסף למחירון הקבוע לשאר הקבלנים.
תוכן עניינים

אנשים שזקוקים לשירות של ניסור בטון לא תמיד יודעים לקראת מה הם הולכים. וכמה כל הסיפור הזה יעלה להם. אז אנחנו כאן כדי להסביר לכם מעט. ולתת לכם את הפרמטרים המרכיבים את המענה לשאלה שלכם – כיצד קובעים מחיר ניסור בטון? המשיכו וקראו.

בגדול נוכל לומר לכם כי ניסור בטון מתחיל בעלות של 150 ₪. אך זה יהיה ממש לא מדויק ולא אחראי לתת לכם הצעת מחיר באופן כזה. כי ניסור בטון מתומחר בצורה מאוד מדויקת. בהתאם לסוג העבודה על פי הפרמטרים הבאים.

הפרמטרים לקביעת מחיר ניסור בטון

לפניכם הפרמטרים העיקריים לקביעת מחיר ניסור בטון, שמקובל על כל החברות המובילות בתחום הניסור בטון.

אורך הניסור במטרים – ככל שהניסור יהיה ארוך יותר. ולאורך של מטרים רבים יותר, המחיר למטר ירד בהתאם. ברור שהניסור עצמו יעלה לכם יותר ככל שמדובר יהיה בעבודה היקפית יותר.

עובי הבטון – יש בטון ויש בטון. הבטון קיים בכמה וכמה עוביים ובהרכבים משתנים. יש בטון שמכיל פלדה וברזלים ויש בטון שהוא דק יחסית. לכל סוג של בטון יש את הכלים המיוחדים המתאימים לו. כאשר כל אחד מושכר בתעריף אחר כמובן. ככל שהבטון שלכם יהיה עבה ומחוזק יותר הרי שהניסור שלו יהיה יקר יותר.

הגישה למקום העבודה – לא תמיד מדובר בניסור של קיר בטון או משטח בטון. שהגישה אליו היא חלקה ופשוטה. לא פעם מדובר בניסור של משטח בטון שהגישה אליו היא בעייתית ממש. כמוח למשל ניסור של תקרת בטון או ניסור של מרפסת בטון בקומה גבוהה וכן הלאה. לצורך ביצוע פעולות אלו יש לעשות שימוש במנופים, בציוד קשירה ועוד אמצעים שונים שייקרו את העבודה בפועל.

פינוי הבטון – הפינוי של חלקי הבטון מוטל על מבצע העבודה. מדובר בסעיף נוסף המשפיע על המחיר של כל העבודה. הפינוי הוא לא תמיד כל כך פשוט. יש מצבים אשר בהם יהיה צורך לרסק את הבטון קודם הפינוי מה שישפיע גם כן על המחיר הסופי.

רוצים לדעת כמה עולה ניסור בטון? לחצו כאן »

איך בוחרים חברה לניסור בטון?

כשאתם מחפשים איש מקצוע או חברה מקצועית שיבצעו עבורכם את העבודה. חשוב שתתייחסו לדברים הבאים. וזאת על מנת להבטיח כי אכן תיהנו מעבודה מקצועית, איכותית, יעילה ובטוחה.

  • ניסיון – הניסיון זה הדבר החשוב ביותר והנכס של כל יש מקצוע. ככל שמדובר יהיה באיש מקצוע מנוסה יותר הרי שהוא יצליח לבצע טוב יותר את המוטל עליו.
  • ציוד מתקדם – חשוב לבדוק כי מדובר בחברה שעובדת עם ציוד מתקדם. בתחום הזה של ניסור בטון חייב להבטיח תוצאות הכי טובות.
  • התרשמות מעבודות – תמיד כדאי לראות פרויקטים ועבודות של אותו איש מקצוע. 'טוב מראה עיניים'. זה מה שייתן לכם באמת את האינדיקציה. האם אכן מדובר בביצוע איכותי כמו שאתם רוצים גם אצלכם.

אולי יעניין אתכם לקרוא:

מאמרים נוספים
חיתוך בטון עם דיסק
חיתוך בטון עם דיסק – איך עושים את זה?
ניסור בטון ע״י מכונת היהלום
ניסור קירות ואלמנטים מבטון ע״י מכונת ניסור בטון ביהלום
ניסור מדרגות בטון
מה חשוב לדעת לפני ניסור מדרגות בטון
ניסור קיר בטון ביהלום
5 דברים שכדאי לדעת לפני שמנסרים את הקירות
ניסור כלונסאות בטון
ניסור כלונסאות בטון במרכז – כל התשובות לכל השאלות
ניסור בטון ביהלום
ניסור וקידוח בטון ביהלום – שיטה מנצחת ותוצאה מדהימה
השאירו פרטים ונחזור אליכם

השאירו שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם.

תמונות ניסור בטון
מבצע ל- 30 מתקשרים ראשונים
2 פתחים (חלונות ו/או דלתות) כולל ריסוק
רק ב:
3,300 ₪
חייגו עכשיו והרוויחו את המחיר!

*המחיר לא כולל מע"מ. *עובי קיר עד 25 ס״מ. *ניסור דלתות וחלונות בגודל סטנדרטי. *תנאי עבודה סטנדרטיים. *טלח.